Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Trillingmamman Nilsson - 29 juni 2010 08:55

Har inte riktigt haft tid att skriva något på mycket länge.

Hur som helst, vi kom inte med i tv, kanske var lika bra det.

Förkylningen som jag hade utvecklades till lunginflammation och jag gick på penicillin i en vecka.

Josefin och Zebbe mår bra nu och flickorna dom har också haft en släng av nåt skit men jag tror att hela bunten är på bättringsvägen.

Intervjun i förra veckan kändes bra, har inte ännu fått något besked men jag hoppas ju fortfarande. Vad det är för jobb det tänker jag dock inte berätta ännu.

I morgon jobbar jag min sista dag på AnnonsKraft, känns bra samtidigt som det känns lite vemodigt. Jag har ju ändå hängt med där ett tag.

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera men inte nu...

Ha en skön dag i sommarvärmen.

Kram stumpan

Presentation


Trillingmamma, bonusmamma och 5 barnsförälder

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om mig

Snart 30 år, gift med mannen i mitt liv. 5 barnsmamma, bonusmamma och trillingmamma ;)

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards