Direktlänk till inlägg 19 maj 2010

så var de kväller

Av Trillingmamman Nilsson - 19 maj 2010 19:21

Kväll igen, fortfarande snuvig. Vet inte om de e omtag på förkylning eller om de e nån slags reaktion på pollen.

Drygt e de i allafall.

Kvällen har varit rätt lugn. Dom små somnade utan krusiduller o Josefin o Zebbe har precis lagt sig..

E inne i någon slag funderingsperiod nu jag, funderar mycket på flytten. Nytt jobb, regler runt Jespers WOW spelande. Min vän som är gravid min andra vän som väntar på ett ev nytt jobb och en till vän som fått goda nyheter idag.

Ska bli uppriktigt skönt att flytta snart och lämna hälsingland!

Just nu ser jag väldigt mycket framemot fredag då vi får träffa mamsen igen :)

Va nästan 2 år sen ja åkte dit nu .

Nu e de i allafall kväller och de känns skönt e lite tröttis och det blir nog inte nå toksent.

Sov gott min vänner

"stumpan"


 
 
Trillingmamman

Trillingmamman

20 maj 2010 08:16

Vad fint du har gjort gumman!!! Och du, oss trillingmammor emellan. Skit i vad andra säger. Och att man dessutom vågar skriva saker som andra inte skulle kunna drömma om är mer en merit. Att inte stå upp för sina åsikter gör en bara till ett ryggradslöst djur.... Stå på dig, ventilera, våga vara mamma och framförallt mänsklig!


Kramar Eva

http://www.familjenxl.bloggplatsen.se

 
Lisa (sjubarnsmamma)

Lisa (sjubarnsmamma)

20 maj 2010 17:20

Hoppas snuvigheten ger med sig. Önskar dig en fortsatt fin dag! Här skiner solen!

kram Lisa

http://www.sjubarnsmamma.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman Nilsson - 1 februari 2011 19:00

1 februari. Känns i allafall som det går åt rätt håll, men det finns ju oftast några men på vägen. Sen sist jag skrev har mina små fröknar fyllt 2, minns dagen D som igår. Mina små trillingar e inte så små längre. Sedan besiktade jag bilen i fö...

Av Trillingmamman Nilsson - 18 januari 2011 18:43

Så har då halva januari gått också. Jag hinner ju som inte med riktigt. Dagarna rusar iväg samma rutiner varje morgon dock olika i humöret förstås. Josefin har börjat sin andra termin i första klass. Jisses kors. Och dom andra gör dagarna osä...

Av Trillingmamman Nilsson - 31 december 2010 13:02

Några timmar kvar sedan e detta år slut. Kvällen ikväll bjuder inte på mycket mer än god mat, god dryck och min älskade familj. Som jag tidigare skrivit har jag / vi haft ett turbulent år men att det är på helt rätt väg, känns som man e på väg ti...

Av Trillingmamman Nilsson - 30 december 2010 11:34

En och en halv dag kvar sedan är detta år slut. Känns rätt bra att inte har en enda liten plan för nyårsafton i år faktiskt. Skönt att bara vara och inte göra något alls. Flickorna har vart lite krassliga nu också efter jul men det verkar peppa...

Av Trillingmamman Nilsson - 29 december 2010 20:57

Skärpning! Fruktansvärt länge sen jag bloggade, det har vart ett minst sagt omvälvande år, utan att gå in på detaljer så har vi rivit upp tryggheten efter en massa tok och flyttat söder ut bor i dag 3 mil söder om Örebro, vi hyr en gullig liten gul...

Presentation


Trillingmamma, bonusmamma och 5 barnsförälder

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om mig

Snart 30 år, gift med mannen i mitt liv. 5 barnsmamma, bonusmamma och trillingmamma ;)

Klocka


Skapa flashcards