Direktlänk till inlägg 30 december 2010

Gott slut och gott nytt år

Av Trillingmamman Nilsson - 30 december 2010 11:34

En och en halv dag kvar sedan är detta år slut.

Känns rätt bra att inte har en enda liten plan för nyårsafton i år faktiskt.

Skönt att bara vara och inte göra något alls.

Flickorna har vart lite krassliga nu också efter jul men det verkar peppar peppar som att dom mår mycket bättre idag.

Just nu sitter jag och väntar på att min man skall komma hem så jag kan åka till Willys och handla.

Känns dock som det kommer ta låååång tid att handla idag eftersom det ska handlas så mycket, suger fett men skönt när det e gjort.

Annars e det mesta som vanligt.

Skall även bli grymt spännande att se vad bedömningen blir.

Hur som helst ha ett gott slut på året och ett gott nytt 2011.

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman Nilsson - 1 februari 2011 19:00

1 februari. Känns i allafall som det går åt rätt håll, men det finns ju oftast några men på vägen. Sen sist jag skrev har mina små fröknar fyllt 2, minns dagen D som igår. Mina små trillingar e inte så små längre. Sedan besiktade jag bilen i fö...

Av Trillingmamman Nilsson - 18 januari 2011 18:43

Så har då halva januari gått också. Jag hinner ju som inte med riktigt. Dagarna rusar iväg samma rutiner varje morgon dock olika i humöret förstås. Josefin har börjat sin andra termin i första klass. Jisses kors. Och dom andra gör dagarna osä...

Av Trillingmamman Nilsson - 31 december 2010 13:02

Några timmar kvar sedan e detta år slut. Kvällen ikväll bjuder inte på mycket mer än god mat, god dryck och min älskade familj. Som jag tidigare skrivit har jag / vi haft ett turbulent år men att det är på helt rätt väg, känns som man e på väg ti...

Av Trillingmamman Nilsson - 29 december 2010 20:57

Skärpning! Fruktansvärt länge sen jag bloggade, det har vart ett minst sagt omvälvande år, utan att gå in på detaljer så har vi rivit upp tryggheten efter en massa tok och flyttat söder ut bor i dag 3 mil söder om Örebro, vi hyr en gullig liten gul...

Av Trillingmamman Nilsson - 25 augusti 2010 19:50

Som vanligt har det tagit alldeles för lång tid mellan bloggningarna, tiden bara rusar bort helt enkelt! Ja sist jag bloggade har jag ju berättat om alla problem med Odensbacken och att flytten gick till Åsbro. Nu har vi hunnit bo här i en månad ...

Presentation


Trillingmamma, bonusmamma och 5 barnsförälder

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om mig

Snart 30 år, gift med mannen i mitt liv. 5 barnsmamma, bonusmamma och trillingmamma ;)

Klocka


Skapa flashcards