Direktlänk till inlägg 4 juni 2010

Blogglusten har varit låg

Av Trillingmamman Nilsson - 4 juni 2010 09:56

Nu var det ett tag sedan jag skrev, vet inte riktigt var lusten för att blogga tagit vägen, känns helt enkelt som att man inte riktigt orkat eller haft lust helt enkelt.

Sedan sist jag skrev har Zebastian hunnit haft teateruppvisning på dagis, han var jätteduktig, med tanke hur blyg han normalt sett är.

Sedan har både han och Daniel fyllt år. Tror Zebastian kände sig rätt nöjd med allt. Förra helgen kom Daniels föräldrar hit och vi grillade, var ut och lekte med barnen.

Helgen var bara i positiv anda.

I veckan har barnen turats om med feber så både i dag och i går har jag vabbat med Josefin. Tycker så synd om henne när hon får feber för hon blir så klen.

I går hade vi Meter Film och televison på besök. Intervjuades för familjen annorlunda på tv4. Ska bli spännande att se vad dom bestämmer sig för. Säkert massor av familjer att välja mellan.

Annars tänker ja en hel del på flytten ser bara positivt på det, ny stad och nya möjligheter :)

Bara själva flytten i sig som känns lite besvärlig. Men hur som känns det som att de verkligen  är ett steg i rätt riktning. Hoppas bara att allt med jobb och allt går bra och att det blir klart.

Jaja som sagt ja har vart lite låg på att blogga ett tag. Det blir bättre men just nu är lusten inte så stor.

Ha en underbar helg och ta vara på nära o kära.


"stumpan"

 
 
Mirka

Mirka

11 juni 2010 12:42

Hej hej! Hur mår ni?? När skulle ni flytta och vart? Kram

http://www.tiobarnsmamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman Nilsson - 1 februari 2011 19:00

1 februari. Känns i allafall som det går åt rätt håll, men det finns ju oftast några men på vägen. Sen sist jag skrev har mina små fröknar fyllt 2, minns dagen D som igår. Mina små trillingar e inte så små längre. Sedan besiktade jag bilen i fö...

Av Trillingmamman Nilsson - 18 januari 2011 18:43

Så har då halva januari gått också. Jag hinner ju som inte med riktigt. Dagarna rusar iväg samma rutiner varje morgon dock olika i humöret förstås. Josefin har börjat sin andra termin i första klass. Jisses kors. Och dom andra gör dagarna osä...

Av Trillingmamman Nilsson - 31 december 2010 13:02

Några timmar kvar sedan e detta år slut. Kvällen ikväll bjuder inte på mycket mer än god mat, god dryck och min älskade familj. Som jag tidigare skrivit har jag / vi haft ett turbulent år men att det är på helt rätt väg, känns som man e på väg ti...

Av Trillingmamman Nilsson - 30 december 2010 11:34

En och en halv dag kvar sedan är detta år slut. Känns rätt bra att inte har en enda liten plan för nyårsafton i år faktiskt. Skönt att bara vara och inte göra något alls. Flickorna har vart lite krassliga nu också efter jul men det verkar peppa...

Av Trillingmamman Nilsson - 29 december 2010 20:57

Skärpning! Fruktansvärt länge sen jag bloggade, det har vart ett minst sagt omvälvande år, utan att gå in på detaljer så har vi rivit upp tryggheten efter en massa tok och flyttat söder ut bor i dag 3 mil söder om Örebro, vi hyr en gullig liten gul...

Presentation


Trillingmamma, bonusmamma och 5 barnsförälder

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om mig

Snart 30 år, gift med mannen i mitt liv. 5 barnsmamma, bonusmamma och trillingmamma ;)

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards