Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Trillingmamman Nilsson - 26 maj 2010 19:06

Onsdag kväll kl visar 19,05.

Jisses vad dagarna rusar iväg, idag kom jag på att det bara är en dryg månad tills vi lämnar Hälsingland.

Skäckblandad förtjusning eller vad säger man?

Ska bli intressant att se vad man får för svar på alla jobb man sökt, jag hoppas att det blir ett specifikt men det visar sig ju.

Idag har varit en ganska seg dag, har inte känt mig själv på topp men jag vet ju att man har såna dagar emellanåt.

Dagen blev i allafall bättre när jag kom hem, alltid roligt när man varit borta och kommer hem till alla barnen. Både Zebastian och flickorna blir alltid lika glada.

Efter maten åt vi lite smarrigt fika, Daniel fyller ju år idag :)

Han fick lite trisslotter av oss och vann faktiskt på en av dom.

Lova tog sina första steg idag ;) hon har inte riktigt haft lika bråttom idag som hon vanligtvis har med tex mat.

Idag badade dom också alla 3 för första gången tillsammans , lovar att ja ska uppdatera med en del bilder, inte lika roligt dock när kameran e som den e.

Men men de kommer jag lovar.

Mina tankar kommer finnas hos dig mamma i morgon, hoppas att operationen går bra.

Vi alla tänker på dig!

Ha en bra kväll!

Kramar stumpan 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Trillingmamma, bonusmamma och 5 barnsförälder

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Om mig

Snart 30 år, gift med mannen i mitt liv. 5 barnsmamma, bonusmamma och trillingmamma ;)

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards